13 April 2012

Uskršnji zečići

Sjecanje na Urbanu Stonogu.

jer ni ove godine Ona nije mogla da ih radi..
@ Onoj Kojoj Su Rekli Da Su To Pokemoni, A Meni Da Su Mishevi


Sastojci:
330 g brasna
40 ml mlijeka (ja sam stavila sojino)
1 kasicica morske soli
1/2 kasicice smedjeg secera
1 jaje
45 g putra
1 kesica suhog kvasca


Priprema:
1. U brasno ubaciti kvasac, sol, secer, jaje i putar te postepeno ulijevati mlijeko. Po orginalnom receptu ide 100 ml mlijeka, ali za ovu kolicinu brasna ja sam stavila samo 40 ml. Zamijesiti glatko tijesto.
2. Tijesto pokriti krpom i ostaviti ga da odstoji jedno pola sata na toplom mjestu.
3. Kad je tijesto nadoslo, premijesiti ga dodavajuci malo brasna te ga podijeliti na 5 jednakih dijelova.

4. Svaki dio rukama oblikovati u male pogace jajastog oblika (slika 1.).
5. Cistim skarama/makazama zarezati zeki usi (slike 2. i 3.)
6. Uz pomoc cackalice napraviti rupice za oci u koje se stavi po cijelo zrno papra (slika 4.)
7. Gotove zeke prebaciti na pleh oblozen pek papirom i ostaviti ih da se nadignu jos 15-ak minuta.
8. U medjuvremnu ukljuciti pecnicu na 350 F.
9. Zeke premazati zutanjkom od jaja i staviti ih da se peku prvih 10 minuta na 350 F, potom smanjiti pecnicu na 320 F i peci ih jos 10-ak minuta.

Христос Васкресе!


Uzivajte! =)

--
ae!

2 comments: