25 May 2012

Jagode u teglicama


Veliki sam protivnik plastike--iz dva razloga. Prvo, ne podnosim piti iz plasticnih casa i boca. A drugo, jednostavno ne zelim da pridonosim stvaranju nepotrebnog smeca koji se ne moze reciklirati (a vecina plastike se jos uvijek ne reciklira!). Izbjegavam koliko god je to moguce kupovati jelo i pice u plastici. Nosim sa sobom staklenu "ćuturicu" za vodu i teglicu za ostale tecnosti. Teglica na desnoj strani je jedna od dvije moje omiljene teglice iz koje pijem kafu i caj, jedem supu na poslu i generalno nosam svuda sa sobom. Danas je ta ista teglica docekala da posluzi i za dezert. Ideju sam pronasla kod ostalih blogerki kod kojih sam primjetila trend simpaticnih slatkih eksperimenata u teglicama. Zakljucila sam da ako teglica moze posluziti za caj, sto ne bi mogla posluziti i za dezert. Cheesecake kod What's for the dessert? je bio praktican na pikniku, a kod ave dulcis ugodno uskrsnje iznenadjenje. Svoj dezert nisam nosila ni na posao ni na piknik, al' je nestao dok si rekao "jagode u teglici".=)

Ovo je takodjer moja ulazniza za kuvarigrice: ajme, koliko nas je! na temu--jagode--koju je zadala domacica Zoka za mjesec maj. Nema nista bolje od sezonskog voca. Jos da mi je neprskanih jagoda iz bakinog vrta sreci ne bi bilo kraja... Kuvarigrice je mjesecna igra za food-blogere sa prostora bivse Jugoslavije.


Sastojci za biskvit/potispanj*:
3 zlice brasna
3 zlice secera
3 jaja
prstohvat djumbira u prahu  
*moja pecnica je jako mala, tako da je i biskvit mali.. za vecu pecnicu sve sastojke udvostruciti. 

Priprema biskvita/potispanja:
1.Odvojiti bjeljanjke od zutanjaka pa bjeljanjke umutiti mikserom da se napravi gusti snijeg. Potom u umucene bjeljanjke dodavati jednu po jednu zlicu secera. Nakon toga dodavati jedan po jedan zutanjak. Mutiti dok se sve ne sjedini. Na kraju dodavati zlicu po zlicu brasna i mijesati rucno dok se sve ne pomijesa.
2. Zagrijati pecnicu na 350 F (180 C).
3. Na pleh staviti pek papir pa smjesu izliti na papir.
4. Peci smjesu 15-20 minuta dok se ne dobije zlatno-smedja boja. Probati cackalicom da li je gotovo (ako cackalica izadje suha onda je gotovo).



Sastojci za kremu:
200 g jagoda (opranih i nasjeckanih)
4 zlice smedjeg secera
2 zlice vode
125 ml slatke vrhnje
180 ml jogurta od vanilije
1 zlicica cimeta
ispeceni biskvit


Priprema kreme:
1. Staviti jagode, secer i vodu u zdjelu i kuhati na tihoj vatri 5-10 minuta dok jagode ne omeksaju. Staviti ih u frizider da se ohlade (jedno 20-ak minuta).
2. Mikserom istuci slatko vrhnje dok se ne dobije cvrsti snijeg. Ubaciti potom jogurt i cimet.
3. Na dno case staviti biskvit (izdubiti biskvit rubom case da tocno pase) potom jagode pa kremu. Ponoviti dok se sastojci ne potrose. Zavrsiti kremom pa ukrasiti po zelji. Staviti u frizider na neko vrijeme da se sve stegne.






Pojelo se dok si rekao "jagode u teglici"... 



--
ae!

4 comments:

  1. Divno izgledaju, slatke su mi teglice, a dobro razumijem zasto su tako brzo nestale :)

    ReplyDelete
  2. Joooooooooooj, ovaj mjesec imam maniju staklenki tako da mi je super tvoj desert i to ne samo zbog staklenki, nego i zbog sastojaka

    ReplyDelete
  3. prekrasna ideja, ovo je kao neki trifle!!???
    divne žlice!!

    ReplyDelete
  4. ovaj dezert obavezno da probate, lagan je, nema puno secera i bas osvjezavajuc za ljetne dane!

    tamara, ne znam dal je trifle, recept sam nasla u knjizi dezerata (koju su mi poklonile prijateljice) i dezert se nije vodio kao trifle..
    zlice su takodjer poklon =)))

    ReplyDelete