29 February 2012

Slatko od narandzine kore

Slatko je za mene preslatko. Ali svidja mi se kako izgleda u teglici pa sam se dala na posao. Madaaa, zeznula sam se jer sam stavila smedji secer. Sutra cu probati sa obicnim bijelim secerom.

Sastojci:
7-8 narandzi (idealne bi bile neprskane sa tanjom koricom!)
2 limuna
2 salice secera
4 salice vode
pola zlicice cimeta


Priprema:Dan 1
1. Narandze i limune dobro oprati u toploj vodi.














2. Izrezati koru na jednake dijelove i pazljivo odvojiti kriske. Od jedne narandze sam dobivala 10-12 kriski.




























3. Svaku krisku srolati i nanizati iglom na konac tako da izgleda kao lancic. Ostaviti lancice na resetki da se osuse preko noci.
















Dan 2
1. Nanizane korice kuhati u vodi jedno 5 minuta dok ne omekshaju. Ostaviti lancic od kriski na resetki da se prosuse preko noci.






























Dan 3
1. Kuhati zajedno 4 salice vode i 2 salice secera u zdjelici. Dodati malo cimeta. Kad se secer istopi, maknuti serpicu sa vatre, ubaciti nanizane narandzine kriske, iscjediti sok od limuna i vratiti serpu da se kuha na laganoj vatri.





























3. Teglice prije toga oprati i osusiti u pecnici.















3. Kad se dobije gust sirup, maknuti sa vatre. Izvuci konac iz "lancica" i sipati slatko u teglice.








U orginalu kod  je to trebalo da ispadne OVAKO!
 

Savjet:
Da bi narandzine korice dosle vise do izrazaja koristiti obicni bijeli secer. Vrlo je dekorativno i moze posluziti kao poklon dragoj osobi.


--
ae!

1 comment:

  1. Divno izgleda!
    Mozes meni pokloniti sa smedjim secerom :P

    ReplyDelete