05 April 2014

Pet omiljenih poslastica – blogerska igrica





Nova igrica kruži u svijetu kulinarskih blogera pa da i ja pridodam svoj doprinos! Kao što i sam naslov kaže trebamo izabrati svojih 5 omiljenih poslastica, a to nije nimalo lako. Na kraju je izbor pao na pet slatkiša koje najčešće pravim (to je valjda onda neki pokazatelj da su mi među najdražima).

Ovasni kolačići


Kuglice od 4 sastojka (varijacija na ovaj recept ima mnogo i stvarno ih često radim)


Jafa kolač


Sirova verzija čizkejka


Čupavci, kolač djetinjstva


Hvala Foozdarijama na nominaciji. =))

A ja igricu saljem sljedecim blogerkama (ne znam dal su vec nominirane):
Jubistacha
Ebba's cuisine
dvi ribe, dva krumpira
Home-made by B
Uglasena kuhinja

Upute su: zalijepi naljepnicu na svoj blog, odaberite 5 najdrazih slatkisa i prosljedi dalje.



--
ae!

3 comments:

  1. Draga Jovanka hvala ti na nominaciji za ovu lijepu i zanimljivu igricu ! Tvoje slastice su mi uvijek zanimljive i odlične, i ovih pet je super, a čupavci me osvajaju na prvu !

    ReplyDelete
  2. Auuu Jovanka, pa ovde sve bolje od boljeg...Ne znam šta bih oprvo da isprobam.

    ReplyDelete
  3. Odličan izbor vidi se da si guštala

    ReplyDelete