09 September 2012

Pizza sa smokvama


Kod drugar'ce blogerke Olje na blogu ja u kuhinji sam nedavno zapazila recept koji sam odmah znala da cu isprobati.. napravila sam ga pred xy dana i skroz zaboravila da ga napisem! Pored brdo svjezih smokava koje su vrlo brzo nestale, uspjela sam odvojiti i manji broj tog slatkog voca da ga upotrebim za pizzu.. Tijesto mi je moglo biti hrskavo kao kod Olje, ali sam ja u rubove stavila jos dodatno sira, pa mi je bas nadoslo.


Sastojci za tijesto:
1 1/2 solja integralnog brasna
1 1/2 solja kukuruznog brasna (zato sto nisam na vrijeme vidjela da drugog ni nemam)
1 vrecica suvog kvasca
2 solje tople vode
1 zlicica soli
1 zlicica smedjeg secera

Sastojci za nadjev:
10-ak svjezih smokvi
1/2 solje gorgonzola sira
par maslina punjenih crvenog paprikom
1-2 zlice paradajz sosa
Malo oregana i suhog bosiljka




Priprema tijesta:
1. Pomijesati sve sastojke i zamjesiti tijesto. Pokriti ga cistom krpom i pustiti da stoji 1h u zdjeli na toplom mjestu.
2. Nakon 1h smjesu ponovo premjesiti i dodavati brasno dok se smjesa ne prestane ljepiti. Ostaviti da odstoji jos 15ak minuta.
3. Zagrijati pecnicu na 350 F.
4. Pleh premazati uljem (ili staviti pek papir), tijesto tanko razvuci po plehu. Na rubove tijesta izmrviti sir i preklopiti rub.
5. Premazati tijesto paradajz sosom.
6. Smokve oprati i odrazti ih na kolutove. Poslagati ih po tijestu. U medjuprostor staviti masline prerezane na pola.
7. Razmrviti gorgonzola sir po vrhu.
8. Posuti malo oregana i bosiljka po zelji.
6. Smanjiti pecnicu na 320 F i peci 30-ak minuta.




--
ae! 


2 comments:

  1. Draga Jovanka, imaš divne recepte u koje idu sveže smokve. Vidim da si učestvovala u kuvarskoj igrici Ajme, koliko nas je!, a ovog meseca sam ja domaćica i to sa temom sveže smokve. Bilo bi mi drago da svojim receptima na ovu temu obogatiš igricu. Nadam se da ćeš se odazvati izazovu. Pozdrav Snežana (sneško)

    ReplyDelete