09 September 2012

Piskoti sa makom


 

Kod Mile na blogu milin kuvar sam naisla na piskote s kafom. Odmah mi se svidio recept i morala sam ga isprobati. Vec neko vrijeme smisljam da zamjenim putar i jaja u kolacima. I danas sam se napokon odlucila na eksperimentiranje sa mojim omiljenim ovasnim kolacicima. Oni su ipak toliko puta provjereni. Kad mi je eksperiment s njima uspio nisam ni tren razmisljala da li da jaja i putar zamjenim u ovom receptu za piskote! Umjesto kafe dodala sam mljeveni mak i smanjila sam malo kolicinu secera.


Ovi piskoti, kako je moja pokojna baka znala reci "5 jezika govore, a 6. zamuckuju!" =)))



Sastojci:
260 gr brašna
1 zlicica praska za pecivo
150 g smedjeg secera
1 banana (u zamjenu za 60 g putra)
2 zlice sojinog brasna pomijesano sa 2 zlice vode (u zamjenu za 2 jaja)
3 zlice mljevenog maka
malo narendane kore narandze
saka grubo sjeckanih badema




Priprema:
1 U posudi pomjesati secer i bananu i mutiti ih mikserom dok se ne sjedine.
2. Dodati prasak za pecivo, zamjenu za jaja, mak, bademe i koru narandze. Potom dodati brasno te rukom sjediniti smjesu u tijesto, koje moze ostati i malo ljepljivo.
3. Tijesto staviti u vrecicu i ostaviti u frižideru 1h.
4. Formirati veknicu debljine 1cm.
5. Pleh prekriti pek papirom. Zagrijati pecnicu na 350 F (180 C) i peci pola sata. Neka se veknica prohladi 15-ak minuta prije nego se isjece.
6. Smanjiti temperaturu pecnice na 320 F (160 C), isjeci veknicu na kriske, vratiti ih u rernu i peci jos 10-ak minuta svaku stranu.








Urbanoj Stonozi...jer nedostaje svakodnevno!  


--
ae!

6 comments:

  1. Ej, super su ispali :) Sviđaju mi se banana i sojino brašno, moraću i ja da isprobam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. da znas da je odlicna ova zamjena za jaja i putar =)))

      Delete
  2. Obožavam mak, a keksići su ti super, kao i fotke

    ReplyDelete
  3. Uh... napisah kilometarski komentar i obrisa ga... tako je bolje... bezbolnije...

    A keksići mi se čine super i praviću ih deci za užinu (za školu) samo daj reci da li može neka druga zamena za jaja a ne soja... možda samlevene lanene semenke i voda... Šta misliš... Ili da stavim jaja ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mozda bolje da si ga obrisala, vec su mi dovoljno oci natecene ovih dana.. =(

      sto kaze Josipa "jedna mladost jedan san srece..."

      da, definitivno umjesto sojinog brasna mozes koristiti samljevene sjemenke i vodu! =)

      Delete