30 November 2014

Zebra cake

(scroll down for English)


U mjesecu oktobru za igricu Kuvarijacije bio je zadan zebra kolač vrlo zabavnog izgleda koji je objavila Mateja sa bloga M's Bakery. Recept je skroz jednostavan, a vrlo efektnog izgleda. Može se komotno zvati i coffee cake, jer skroz odlično "sjedne" uz popodnevnu (ili jutarnju) kavu! Ja sam ga radila dva puta, za potluck (kad svako donese nešto od hrane u kancelariju) sljedeći dan na poslu. Oba put bješe kasno navečer pa ga uslikah na brzinu, ne onako kako sam planirala.


Sastojci:
250 ml kokosovog ulja
175 g šećera
100 ml bademovog mlijeka
4 jaja
300 g brašna
1 žlica kakao praha
4 žličice praška za pecivo


Priprema:
1. U posudi mikserom umutiti ulje, šećer, mlijeko i jaja. Dodati brašno i prašak, a potom smjesu razdijeliti u dva dijela. U jedan dio dodati kakao za tamnu smjesu.
2. Kalup obložiti papirom za pečenje pa velikom žlicom naizmjenično stavljati bijelu pa tamnu smjesu, počevši od sredine okruglog kalupa. Smjesa ce se postepeno širiti prema rubovima kalupa.
3. Zagrijati rernu na 180 C i peći smjesu jedno pola sata.


~~~~~~~~~~~ English ~~~~~~~~~~~~

Zebra cake


Ingredients:
250 ml of coconut oil
175 g sugar
100 ml of almond milk
4 eggs
300 g flour
1 tablespoon cocoa powder
4 teaspoons baking powder


Preparation:
1. In a bowl, whisk oil, sugar, milk and eggs. Add flour and baking powder, and then divide the mixture into two parts. In one part add cocoa for dark mixture.
2. Cover the mold with the baking paper and with a spoon alternately put white and dark mixture, starting from the middle of the mold. The mixture will gradually spread to the edges of the mold. 
3. Preheat the oven to 350 F and bake the mixture for half an hour.

--
ae!

12 comments:

  1. Lijep i kod tebe i za uredska druženja odlična ideja

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala draga D.
      u uredu su svi bili odusevljeni =)

      Delete
  2. Ja sam ga jednom filovala kao tortu, moze da prodje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. e znas da je i meni palo na pamet da ga filujem, ali nisam imala vremena..

      Delete
  3. Tvoja zebrica je odlično ispala, moje šare nisu tako lepe, ali je kolač izuzetno ukusan. Moj post ide sutra.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala draga Z.
      vjerujem da je i tvoj ljepo ispao =))

      Delete
  4. Super je što nosite kolače na posao, a ovo je sigurno bila divna delikatesa

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, to je ovdje obicaj oko dana zahvalnosti i bozica..svima se bas svidio =)

      Delete
  5. Mene je ovaj kolač baš obradovao i dopao mi se čak i više od očekivanja... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. i meni.. nisam previse ocekivala, ali takooo mi je dobro isao uz kavicu, ja mislim da sam samo ja pojela pola =))

      Delete
  6. Veoma su mi iteresantni ovi sastojci sa kokosovim uljem i bademovim mlijekom, baš bi voljela probati :)

    ReplyDelete
  7. Odlično si napravila zebricu, baš dobro izgleda ! Meni je žao što nisam stigla za igricu, ali svakako će doći na red !

    ReplyDelete