11 August 2012

Frozen yogurt

Zahvaljujem Tamari sa bloga "What's for dessert?" na ideji o "svim licima frozen jogurta". Od kako sam otkrila ovaj jednostavni ljetni recept sa jogurtom i slatkom vrhnjom vrlo ga cesto radim! No nije mi palo na pamet da je i zaladjena opcija odlican izbor...

Sastojci:
cca 150 g borovnica
1/3 solje smedjeg secera
100 ml slatke vrhnje
200 ml grckog jogurta 
1 zlicica cimeta

Priprema:
1. Borovnice kuhati jedno 10-ak minuta sa secerom dok ne omeksaju.
2. Umutiti slatko vrhnje te dodati jogurt i cimet i mutiti da se sjedini.
3. Kad se borovnice malo prohlade pomijesati ih sa kremom te ih stavljati u kalupe za sladoled.
4. Ostaviti ih preko noci u zamrzivacu.



--
ae! 



2 comments:

  1. Fantastičan i interesantan sladoled...

    ReplyDelete
  2. S mojim najdražim borovnicama!!!!!!!!!! Ovo je kod mene najčešći ljetni desert, drago mi je da ti se sviđa

    ReplyDelete