01 October 2013

Ajme koji rezultati..

Došlo je i to vrijeme da se objave rezultati za ovo mjesečnu igircu Ajme, koliko nas je. Još u junu sam zadala temu grožđe (svježe ili suho) pa mislim da ste imali i vise nego dovoljno vremena smisliti šta bi (da li ste imali vremena nešto i spremiti to je druga priča, hehe). S obzirom da sam na Balkanu i da imam ograničen internet dobro sam postigla sve pohvatati. Ovo su recepti koji su pristigli na moju adresu (po redu kako sam ih dobijala):


Cooking with Zokie








Idejopedija



Marta kuva za vas




Prstohvat soli



Gopi and spice



Life tastes like chocolate




Hleb i so



Kuvaj za mene






Carpe diem



Home-made by B



 

Ultimativni sastojak



Moje grne



La cuisine creative



Coolinarija





Baker's corner





Palachinka



So i biber



Tortelina




Moja slatka kuhinja



Thursdays cooking



Prekratak dan




Poslali ste mi fantastične recepte, što slatkih što slanih. Znam da grožđe nije broj jedan izbor u kuhinji (sem ako nije u pitanju vince) pa mi je drago da ste svi dali truda da grožđe maštovito iskoristite, pogotovo sad s obzirom da je u sezoni. Nije bilo lako izabrati pobjednika, jer su svi recepti bili primamljivi pa sam upregnula jos par ljudi da mi pomognu pri odabiru. Na kraju krajeva došli smo do jednog zajedničkog recepta koji nam se svima svidio. Pobjednički recept je topli kolačić od badema i grožđa koji je spremila Tortelina. Molim te da mi se javiš na mejl da ti pošaljem malo poklonče.

Zahvaljujem svima na sudjelovanju, a ako sam koga izostavila ili sam nešto zeznula molim vas da mi se javite kako bi grešku ispravila.

Moja malenkost nije stigla ništa pripremiti u kuhinji, ali sam prvi put bila dio profesionalne berbe grožđa u Niš i super sam se provela.



A sada kutlachu prosljeđujem Ivani u Baltimor sa bloga So i biber. Baš me zanima šta će nam ona zadati... Sretno i pozdrav svima iz Splita.

Kidam udesno... 


--
ae!

12 comments:

  1. Krasan izbor receptica, bas smo ti zadali posla ali sve si lepo odradila, jedva cekam da procitam recepte koji su mi promakli.... samo uzivaj na odmoru, radujem se novoj temi.:))

    ReplyDelete
  2. Jao, pa mi smo objavili jedan divan receptic još u osmom mjesecu i zaboravili ga poslati na tvoj mail...No nema veze, super si odradila zadatak, a recepti su super;)

    ReplyDelete
  3. Predivne ideje i jako veliki odaziv. Drago mi je da smo svi uzivali u igri:)

    ReplyDelete
  4. Recepti su super, i naravno čestitke pobjednici

    ReplyDelete
  5. odlična kolekcija recepata . Bila si odlična domaćica. Čestitam pobednici i mene zanima šta će zadati Ivana :D

    ReplyDelete
  6. Super su mi svi recepti sa grožđem, iako nije svakodnevno u kuhinji sa ovim receptima će sigurno biti sve češće. Čestitam pobjednici kao i tebi na odlično odrađenom poslu domaćice i veselim se novoj temi koju će nam Ivana zadati.

    ReplyDelete
  7. Pobednici a i tebi, čestitam!! Odabir recepata za ovu igricu su fantastični.

    ReplyDelete
  8. Wow, cure su si stvarno dale truda. Čestitke na odlično odrađenom krugu, recepti su jako maštoviti.

    ReplyDelete
  9. Ajmeeee Jovanka, koje je ovo iznenadjenje!!! Samo da ti kazem da me ovaj krug posteno namucio, suvo grozdje ne volim a nisam imala ideju kuda da utrpam sveze, a kako je ovo igrica koju najvise volim i pretezno ucestvujem nisam se dala ;) Ove tortice su uletele pet do dvanaest :)

    Devojke, svaka vam cast, ne mogu da verujem koliko razlicitih recepata na temu grozdja :)

    Pozdrav tebi i celom ziriju!!! Saljem ti mail!

    ReplyDelete
  10. Divna zbirka recepata se rodila. Pozdrav svim domacicama...pa da isprobavamo prijedloge...

    ReplyDelete
  11. Divnih li recepata na jednom mestu! Posebno su super ovi kolacici od badema i grozdja, sve cestitke Tortelini:) Hej, kazes bila u Nisu!? Ili si jos tu da se druzimo?? I mi obrali nas mini vinograd proslog vikenda...:)

    ReplyDelete