18 July 2013

Brownies sa svježim voćem | Brownies with fresh fruit

(scroll down for English)


 

Ovaj recept sam na nasla na blogu Voće&Povrće i uz manje izmjene sam ga isprobala vec 4 puta (jednom doduse neuspjesno, opet sam kupila pogresnu cokoladu! i vec sam jednom sama sebi rekla da se drzim isprobane cokolade kad je u pitanju njeno topljenje i taj put kupim bijelu milku koja uopce nije zahvalna kad se istopi, a i suvise je slatka---i na kraju sve zavrsi u smecu!). Pekla sam ih i u kalupima za mafine, i u kalupima za tartove i u obicnom plehu i zaista divno ispadnu, a recept je super jednostavan. Od voca se moze koristiti bilo koje sezonsko voce (meni su se sa borovnicama nekako najvise svidjeli).


Sastojci:
200 g cokolade (ja sam radila i sa bijelom i sa 85% tamnom)
3 zlice kokosovog ulja
1/2 solje smedjeg secera
50 ml bademovog mlijeka (jednom nisam imala pa sam stavila jogurt)
1 zlica kakao praha (nije neophodno, pogotovo ako koristite bijelu cokoladu)
3 jaja
1/3 solje integralnog, ovasnog ili pirovog brasna
cca 1 solja voca (ja sam isprobala sa borovnicama, malinama i tresnjama)


Priprema:
1. U posudu staviti topiti cokoladu, secer i kokosovo ulje.
2. Brasno pomijesati sa jajima i mlijekom (ako dodajete kakao prah, pomijesajte ga sa brasnom).
3. Kad se cokolada otopi ubaciti u smjesu sa brasnom i dobro pomijesati da se sve sjedini.
4. Ubaciti oprano voce. 
5. Smjesu izliti u zeljeni kalup ili pleh oblozen pek papirom.
6. Zagrijati pecnicu na 180 C (350 F) i peci oko 30-ak minuta. Ako koristite kalup za mafine onda 20-ak.


Ovo se tinejdzerima jako svidjelo.



~~~~~~~~~~~ English version ~~~~~~~~~~~

Brownies with fresh fruit



Ingredients:
200 g good chocolate (white or dark)
3 tbsp coconut oil
1/2 cup brown sugar
50 ml almond milk (I tried with yogurt as well)
1 tbs coco powder (optional)
3 eggs
1/3 cup flour (whole wheat, oat or spelt)
1 cup fresh fruit (I tried with blueberries, raspberries and cherries)

Preparation:
1. In a bowl melt chocolate with sugar and coconut oil.
2. Mix flour with eggs and milk (if you're adding coco powder mix it with flour).
3. Mix melted chocolate with flour batter.
4. Add washed fruit.
5. These brownies come out great in all sorts of different molds. I tried the ones for muffins, tarts and regular square one. Pour the batter in desired mold.
6. Preheat oven to 350 F and bake brownies for about half an hour. If you're baking them in a muffin molds 20 min is enough.



--
ae!

3 comments:

  1. Fenomenalno... slikice su mi jako lepe i prosto otvaraju apetit :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma recept je svakako za isprobati.. hvala draga! =)

      Delete
  2. Ovo super izgleda! Bas cu da potrazim kokosovo ulje, mislim da sam ga videla. Pravim!

    ReplyDelete