01 July 2013

Ajme, koliko nas je! -- tema

I tako Kutlacha stiže do Jovanke! O čemu se radi za one koji ne znaju? Radi se naravno o igrici Ajme, koliko nas! koju igraju food-blogeri sa prostora našeg brdovitog i silnog Balkan-kana. Pravila su vrlo jednostavna, domaćica mjeseca zadaje jedan sastojak koji blogeri moraju upotrebiti u svom receptu. Učesnik u igrici može biti bilo koji homo sapiens pod uvjetom da svoj rad može objaviti na internetu po naški.

Za mjesec jun naši domaćini su bili Ana-Marija und Mislav sa bloga Foozdarije, a njihov izbor je bio šumsko voće. Ako nemate ideju šta napraviti sa sezonskim bobičastim voćem provirite na njihov blog gdje su sakupili pozamašnu kolekciju recepata. I tako pred kusur vremena oni mene cimnuše i pitaše da li bi preuzela štafetu za igricu. Ma di ne bi!? Drage volje sam prihvatila ponudu i bacila se na razmišljanje. S obzirom da nastupa ljetna pauza od dva mjeseca kad se raja razilazi i većina ubacuje u ljetni usporeni "ler" bila sam u nedoumici da li temu objaviti sad ili u septembru kad se igrica ponovo nastavlja. Nakon vaganja i naprezanja moždanih vijuga odlučila sam temu zadati sada iz dva razloga. Prvi razlog je što mene čeka radno ljeto (pored regularnog programa sa klincima koji počinje za koji sat i traje do kraja augusta, nakačili su mi još jednu poziciju koju ću raditi subotom) tako da ću biti u popriličnoj strci i jurnjavi do početka septembra i neću baš imati puno vremena za kuhinju (trenutno sam u zenu i prikupljam zadnje atome energije!). Drugi razlog je što će možda još poneka duša, pored mene, ostati kući tokom ljeta i to će vam dati prednost da, dok se drugi budu brčkali u moru i sunčali na plaži, se vi na vrijeme pripremite za septembarsku igricu. Ili jednostavno ideja šta raditi kad eventualno ne budete znali šta ćete sa sobom od ljetne dosade. =)


No dosta ćakula, kako bi primorci rekli, sigurno se pitate šta sam vam je Jovanka smislila.

Tema za mjesec septembar je:

Grožđe
(svježe & suho // crveno, crno, žuto)

Svoje radove mi šaljite do 30. septembra na mejl 

korki051@yahoo.com



Dakle, dame&gospodo, kutlache u ruke i na posao! :D


--
ae! 

18 comments:

  1. Čestitke na ulozi domaćice!
    Tema mi je baš zanimljiva, i nek bude dobra berba grožđa i recepata! :)

    ReplyDelete
  2. Čestitke na ulozi domaćice, a tema je pun pogodak , biti će sigurno puno odličnih recepata sa grožđem !

    ReplyDelete
  3. Ja sam malo konfuzna ovde...kažeš za mesec septembar je grožđe...a šta je sa juli i avgust,da li je neko drugi domaćin za ova dva meseca...ili sam ja nešto pobrkala.
    Čestitam ti na ulozi nove domaćice i jedva čekam da ti pošaljem neki recept.

    ReplyDelete
    Replies
    1. U srpnju i kolovozu je ljetna pauza, nema igrica

      Delete
  4. Dobro si rekla dosta ćakule i primimo se posla.Odličan izbor a na nama je red da tebe iznenadimo.

    ReplyDelete
  5. Odlična ideja što si nam ovako rano otkrila temu. Prošle godine sam bila rujanska domaćica i već sam u lipnju znala koja će biti tema, a čuvala sam ju kao tajnu, mada bih najrađe bila odmah rekla :D
    Čestitke na domaćinstvu!

    ReplyDelete
  6. ja ću suvo :D čestitam na ulozi domaćice .

    ReplyDelete
  7. Čestitam ! Tema je vrhunski inspirativna, posebno za nas čija je kreativnost zakržljala, pa da se malo razmrdamo. I ja ću biti kod kuće i provesti lepo radeći, odnosno učeći, pa eto, taman :-).

    ReplyDelete
  8. Divno! Sviđa mi se tema.
    Čestitke za ulogu domaćice, verujem da će i ovaj krug iznedriti jako lepe recepte.

    ReplyDelete
  9. Bravo Jovanče! Tema je divna i ultra sezonska:) Totalno u tvom fazonu:):):):)

    ReplyDelete
  10. Jovanka,
    čestitam! Ovo je pravi izazov, imaću dva meseca da smislim nešto!

    ReplyDelete
  11. Super tema! Ja vec znam u kojem cu obliku najvise konzumirati grožđe ovo ljeto;)

    ReplyDelete
  12. Uf tek sad vidjeh, super, super, nisam ni znala da je pauza preko ljeta, neka, jer su ljudi uglavnom po godišnjem

    ReplyDelete
  13. Hej, divna tema :) Nije neka namirnica koja nam je svakodnevno u receptima pa eto razloga više da se svi potrudimo :) Nadam se da ću uspeti da osmislim neki receptić i da ću ovog puta učestvovati u igrici. Pozdrav!

    ReplyDelete
  14. upravo sam poslala svoj link na email, nadam se da se to tako radi jer sudjelujem prvi put :)
    pozdrav

    ReplyDelete
  15. Toliko sam htela da učestvujem,ali...Septembar je uvek katastofalan i nisam stigla. Nisam ni tortu napravila za kuvarijacije. Izvini,izvini,izvini...

    ReplyDelete