17 April 2012

Peciva sa suncokretovim sjemenkama

Dok sam bila u gostima dvi ribe, dva krumpira naisla sam na ovaj recept, koji mi se odmah svidio, otom vise sto se u orginalu ovaj kruh pekao u terakota pitarama. Ja sam receptu samo dodala sjemenke sto ga je ucinilo zbilja neodoljivim! Danas sam ga drugi put radila (jucer su ostale samo mrvice za vrapce). =)


Sastojci:
325 g integralng brasna (1 1/4 solje i 3 zlice)
300 g bijelog brasna (1 2/3 solje)
3 zlicice secera
1 1/2 zlicica morske soli
1 vrecica suvog kvasca
3 zlice maslinovog ulja
Saka suncokretovih sjemenki
1 zlica lanenih sjemenki
cca 300 ml mlake vode


Priprema:
1. Pomijesati sve suve sastojke, dodati ulje i postepeno dodavati vodu dok se ne dobije glatko tijesto. Na kraju ubaciti sjemenke, umjesiti ih u tijesto (slika 1.), poklopiti cistom krpom i ostaviti da se tijesto dize jedno pola sata - sat dok se tijesto ne udvostruci.

2. Kad se tijesto digne premjesiti ga (slika 2.) i podijeliti ga u dva-tri dijela (ja sam radila peciva pa sam tijesto podijelila na 7 dijelova). Oblikovati ih i staviti ih na pleh oblozen pek papirom (slika 3.). Prekriti ga folijom i ostaviti da se dize jos 20-ak minuta.
3. Zagrijati pecnicu na 390 F (200 C) i peci 'lebac prekriven sa folijom 15 minuta, potom smanjiti pecnicu na 350 F, skinuti foliju i peci narednih 20-ak minuta.
4. Finalni produkt (slika 4.) ide dobro uz dorucak, rucak i veceru!



--
ae!

No comments:

Post a Comment