08 November 2012

Črni pasulj sa ječmom


Eee mila moja priroda i drustvo! Sta nas sve nece snaci.. Prvo Sendi, oluja, vjetar i poplave, nema struje, srusena stabla.. Sad kisa, pa snijeg i vijavica sinocke, opet nema struje, a od sutra i redovi za benzin "par-nepar" k'o nekada u Jugoslaviji pocetkom 80-ih.. Ko bi rekao da ce i Zemlju Snova snaci svasta nesto.. No, nista nas vise ne moze iznenaditi.. Srecom imam dobre cizme pa mogu hodati po ovoj, danas vec, bljuzgi.. a i nemam auto pa ne moram gubiti vrijeme cekajuci u redu za benzu.. Bicikl je zlata vrijedan, kazem ja.. U cijelom ovom kijametu je dobro dosao.. Nismo morali cekati redove za autobuse.. Podzemna jos ne radi kako spada, ali vecina linija je u kako-tako normalnoj funkciji.. Smije se moj kolega-mornar, kojem je poplava prosli tjedan odnjela auto, i kaze "eee sad bar nemoram cekati red za benzin".. dobro je da ljudima ne fali humora u cijeloj ovoj nenormalnoj situaciji =)))


Kad dodjes kuci promrzao nema bolje stvari od neke tople corbice, supice ili ovakvog pasulja sa sve nekim toplim razenim pecivom!


Sastojci:
2 bijela luka
3-4 mrkve (opranu i ociscenu)
1 solja jecma (skuhanog posebno)
5 solja crnog graha (potopljenog preko noci)
Zacini (za koje nemam mjere, ja to 'nako odokativno): morska sol, papar, suhi bosiljak, suhi oregano, ruzmarin, aleve paprike, turmeric, anis, ili koji god zacin nadjete u kabinetu, moj moto za gospodina pasulja "sto vise zacina, to bolje"

Priprema:
1. Grah potopiti preko noci.
2. Sljedeci dan napuniti zdjelu punu vode, dodati grah, posoliti i kuhati grah sam za sebe jedno 40-50 min minuta. Potom ubaciti luk (sto vise luka to bolje) i mrkvu. Kuhati jedno 10-ak minuta pa dodati zacine.
3. Sve skupa kuhati jedno 1,5 sat. Kad je gotovo ubaciti jecam.
4. Grah u ovoj kombinaciji sam servirala sa tofu sirem preprzenim na malo ulja, soli i puno zacina.


p.s. ako zaboravite potopiti pasuljche preko noci, kuhajte ga minimum 2h ili dok ne osjetite da je mekan. 




--
ae!








3 comments:

  1. "Čorbica" greje i dušu i telo a sve ostalo... ma sve ide dođavola ali treba ostati miran i... imati smisla za humor ;)

    ReplyDelete
  2. Pasuljce je divno, baš pravo za ovo vreme. Moja baba je uvek govorila : "Da smo mi živi i zdravi a za ostalo ćemo lako" :) Kola će se kupiti, benzin ponovo regularno prodavati, vazno je sacuvati zivce. :)
    P.S
    sad sam se setila da nisam dodala onaj tvoj dezert sa jagodama u post sa ajme rezultatima. Izvini ,odoh da ispravim. :)

    ReplyDelete
  3. Katastrofe su sve češće, priroda se buni, ali nije ni čudo s obzirom što joj čovjek radi svo vrijeme.
    U svemu tome treba ostati pribran, a nije lako...
    Odličan grah s ječmom! Baš prava zimska klopa, to mi je omiljeno varivo. :)

    ReplyDelete